زن زورگیر سردسته یک باند تبهکاری بود | عملیات دستگیری زن زورگیر

فرمانده انتظامی نوشهر، از دستگیری زن سردسته باند تبهکار و زورگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.
زن زورگیر سردسته یک باند تبهکاری بود | عملیات دستگیری زن زورگیر
کد خبر : ۴۴۳۲۱

 اکبر درویشی از دستگیری یک خانمی که سردسته باند تبهکار و زورگیری بود خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف طلا و زیورآلات یک خانواده در ویلایی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان که یک فرد زن و دو نفر مرد هستند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان اینکه متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی‌که مجدداً برای باج‌گیری قصد داشتند متعرض آن خانواده شوند، دستگیر شدند.
درویشی با اشاره به اینکه سردسته این باند، فرد تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

وی افزود: متهم در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

درویشی با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه‌های معاند که در آن دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در راستای خدشه دار کردن امنیت روانی مردم تلاش کرده‌اند، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در این راه هرگز مماشات نخواهد کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر